Jak pozycjonować, by nasza firma była dostrzegalna na lokalnym rynku? Jakiego rodzaju zestaw czynności trzeba podjąć?

Jeżeli poszukujemy określonej usługi przez internet, to pragniemy, żeby była ona jak najbliżej, ale i tanio. Całe szczęście jesteśmy w stanie tego rodzaju usługę odnaleźć bez trudności, a to z tego powodu, iż Google parę lat temu stworzyło specjalny mechanizm, który w zgodzie z naszą lokalizacją zapewnia nam miejsce które znajdują się w naszej okolicy.


Tego rodzaju miejsce nie tylko, że są dobre, to ponadto rekomendowane przez pozostałych użytkowników, jacy z tego korzystali. Najlepsze poznanie tego typu usług, ich zauważanie to zadanie dla pozycjonowania lokalnego.


Wyszukiwarka samodzielnie potrafi określić miasto, jakie jest najbliżej naszego położenia. Żeby to zweryfikować, powinniśmy na stronie wyszukiwarki wybrać opcję “narzędzie wyszukiwania”, ażeby zobaczyć jakie miasto tam się znajduje. Czy jest to największe miasto w danym obszarze? Raczej tak. Niektórzy nie przykładają za dużej uwagi, więc pozycjonowanie lokalne nie jest najlepsze pozycjonowanie lokalnie . A to duży błąd, ponieważ jest wiele powodów, dla jakich powinniśmy zainteresować się tym zjawiskiem. Jak zwykle wątpliwości nie pozostawiają statystyki, które mówią m.in., iż aż 78% użytkowników szukających lokalnych usług dokonało zakupu w późniejszym czasie. Następna liczba też jest ciekawa, bo aż osiemdziesiąt osiem procent użytkowników smartfonów a także osiemdziesiąt cztery procent posiadaczy tabletów wykonuje wyszukiwanie fraz, które mają związek z biznesem lokalnym.


Trzeba przyznać, iż pozycjonowanie regionalne nie różni się zbytnio od tradycyjnego, gdyż tak samo jak zawsze najważniejsza jest optymalizacja strony, jak i linki, jakie do niej prowadzą opublikowany tutaj. Istnieje jednakże określona grupa czynników, a także technik, jakie są dosyć specyficzne dla pozycjonowania lokalnego. To przede wszystkim opcja Moja firma. Najkorzystniejsza jest do kreowania tak zwanych stron-wizytówek, które funkcjonują lokalnie. Dzięki niej oraz jej powiązaniu ze stroną www, są większe szanse, iż w wynikach wyszukiwania na regionalne słowa kluczowe pokaże się nasza strona internetowa z koniecznymi danymi, czyli adresem i numerem telefonu do firmy. Za pomocą dodania wizytówki będzie można zbierać opinie przychylne. Średnia oraz liczba takich ocen będzie dostrzegalna przy wynikach wyszukiwania na konkretną frazę.


Ekipa montująca okna powinna przejść specjalne przeszkolenie
Author: OknoPlus
Source: OknoPlus




kryzys


pozycjonowanie regionalne
Author: Patrick Bombaert
Source: http://www.flickr.com


To bardzo ważne, aby zatroszczyć się o jak największą ilość dobrych ocen. Ale nie tylko to, gdyż po drugie ilość oraz jakość ocen ma wpływ na pozycję strony www w wynikach wyszukiwania. Niezwykle istotna rzecz na koniec - pamiętajmy o zgodności danych teleadresowych.


To bardzo wpływa na pozycjonowanie lokalne, ważne więc, żeby w każdym miejscu pojawiały się takie same dane teleadresowe. Tego rodzaju zgodność zapewnia, że algorytm wyszukiwania podsumuje naszą firmę jako godną zaufania. Z tego również powodu warto pamiętać, iż jak zmieniamy adres lub numer telefonu, to powinniśmy zaktualizować takie dane w każdym miejscu, w którym występują.